Ota yhteyttä – Autamme mielellämme
Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi tai tuotteistamme? Asiakaspalvelumme vastaa viesteihin arkisin nopealla aikataululla.
Sähköposti
info@paintbynumbers.fi
Asiakaspalvelu
Arkisin klo 9:00–14:00 (GMT+2)
Varaston osoite
Invecom Oy / paintbynumbers.fi
Asemakatu 4 asema 14, 55700 Imatra
Lähetä meille viesti
Täytä alla olevat tiedot, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Vastaamme sähköpostitse yleensä saman päivän aikana.
Usein kysytyt kysymykset
Missä pakettini on?
Saat sähköpostiisi seurantatunnuksen heti, kun tilaus on lähetetty. Suomessa toimitukset hoitaa yleensä Matkahuolto tai Posti, ja toimitusaika on varastotuotteille 1–3 arkipäivää.
Voinko palauttaa tuotteen?
Kyllä, sinulla on 14 päivän palautusoikeus käyttämättömille ja avaamattomille tuotteille. Huomioithan, että asiakas vastaa palautuskuluista. Custom-tuotteilla (omasta kuvasta teetetyt) ei ole palautusoikeutta, ellei tuote ole viallinen.
Voinko muuttaa tai perua tilaukseni?
Pyrimme käsittelemään tilaukset nopeasti (usein saman päivän aikana). Jos haluat tehdä muutoksia, ota meihin yhteyttä välittömästi. Jos tilaus on jo ehditty käsitellä tai lähettää, emme valitettavasti voi enää tehdä muutoksia.
Pakettini saapui vaurioituneena, mitä teen?
Olemme pahoillamme! Ota heti kuva vaurioituneesta paketista ja tuotteesta. Lähetä kuvat ja tilausnumerosi meille yllä olevalla lomakkeella tai sähköpostitse, niin hoidamme asian kuntoon (uusi tuote tai hyvitys).
Mitä jos unohdin noutaa paketin?
Noutamattomista paketeista, jotka palautuvat meille, joudumme veloittamaan käsittely/toimituskulut 6.90€. Muistathan noutaa pakettisi ajoissa noutopisteestä!
Voimme myös lähettää paketin sinulle uudestaan postikulujen hinnalla.